Lista życzeń (0)

Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

TERMIN ZWROTU

Klient może dokonać zwrotu bez podania przyczyny, pisząc list e-mail (na adres: [email protected]) w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia do realizacji.

DEKLARACJA ZWROTNA I FORMULARZ

Zwracane towary muszą być zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone, nie mogą być uszkodzone ani zniszczone, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania (w tym zapachu perfum, detergentu do prania itp.) i muszą posiadać oryginalne metki oraz, jeśli to możliwe, oryginalne opakowanie. Należy pamiętać, że nie ma możliwości zwrotu towarów z następujących kategorii: perfumy, bielizna, w tym body i skarpetki.

ABY DOKONAĆ ZWROTU NALEŻY:

  • Należy dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
  • Należy wypełnić formularz zwrotu, który został wysłany wraz z produktem.
  • Zwrócić produkt wraz z załączonym formularzem zwrotu na poniższy adres:

Nie przyjmujemy przesyłek z paczkomatów, punktów odbioru ani wysłanych za pobraniem.

TERMIN REALIZACJI ZWROTU

W terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Klienta towarów do sklepu internetowego wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu - odstąpienia od umowy, zwrócimy Klientowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów, z wyjątkiem dodatkowych kosztów związanych z wybranym przez Klienta sposobem dostarczenia innym niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy. Oświadczamy, że mamy prawo opóźnić się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem. Klient samodzielnie ponosi koszty dostarczenia towaru do Sklepu Internetowego. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Wystarczy odesłać towar przed upływem tego terminu.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +4 (851) 259 88 72

REKLAMACJE

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI & FORMULARZ

ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ NALEŻY:

  • Dokładnie zapakuj i zabezpiecz produkt.
  • Wypełnij formularz reklamacji.
  • Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. Fakturą VAT), odeślij na adres:
    VCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Domaniewska 17/19/133, 02-672 Warszawa

ROZPATRZENIE REKLAMACJI

O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową.

TERMIN

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z towarem, rozpatrzymy Twoją reklamację. W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z umową możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z trzech działań:

  • wymiany towaru na nowy
  • naprawy towaru
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Koszt dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedającego, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, także koszt przesłania towaru do Klienta obciąża Sprzedającego.

Sprzedający informuje, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Online Dispute Resolution).

Zapisz się do naszego newslettera