ZWROTY I REKLAMACJE
TERMIN ZWROTU
Klient może dokonać zwrotu bez podania przyczyny, pisząc list e-mail (na adres: [email protected]) w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia do realizacji.
DEKLARACJA ZWROTNA I FORMULARZ
Zwracane towary muszą być zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone, nie mogą być uszkodzone ani zniszczone, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania (w tym zapachu perfum, detergentu do prania itp.) i muszą posiadać oryginalne metki oraz, jeśli to możliwe, oryginalne opakowanie. Należy pamiętać, że nie ma możliwości zwrotu towarów z następujących kategorii: perfumy, bielizna, w tym body i skarpetki.
ABY DOKONAĆ ZWROTU NALEŻY:
- Należy dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
- Należy wypełnić formularz zwrotu, który został wysłany wraz z produktem.
- Zwrócić produkt wraz z załączonym formularzem zwrotu na poniższy adres:
Nie przyjmujemy przesyłek z paczkomatów, punktów odbioru ani wysłanych za pobraniem.
TERMIN REALIZACJI ZWROTU
W terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Klienta towarów do sklepu internetowego wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu - odstąpienia od umowy, zwrócimy Klientowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów, z wyjątkiem dodatkowych kosztów związanych z wybranym przez Klienta sposobem dostarczenia innym niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy. Oświadczamy, że mamy prawo opóźnić się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem. Klient samodzielnie ponosi koszty dostarczenia towaru do Sklepu Internetowego. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Wystarczy odesłać towar przed upływem tego terminu.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +4 (851) 259 88 72
REKLAMACJE
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI & FORMULARZ
ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ NALEŻY:
- Dokładnie zapakuj i zabezpiecz produkt.
- Wypełnij formularz reklamacji.
- Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. Fakturą VAT), odeślij na adres:
VCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Domaniewska 17/19/133, 02-672 Warszawa
ROZPATRZENIE REKLAMACJI
O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową.
TERMIN
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z towarem, rozpatrzymy Twoją reklamację. W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z umową możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z trzech działań:
- wymiany towaru na nowy
- naprawy towaru
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Koszt dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedającego, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, także koszt przesłania towaru do Klienta obciąża Sprzedającego.
Sprzedający informuje, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Online Dispute Resolution).